|
|||||||
| FOTOĞRAFLARIMIZ Her türlü balık avın fotoğraflarını yayınlayabiliceğimiz bölüm. |
![]() |
|
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
|
|
#1 | |||
|
Çımacı ![]()
|
Bütün bir haftayı stresle geçirip üzerine de klasik cumartesi aksilikleri gelince 16.30 civarı kedimizi börtülü böcekli biryerlere atalım dedik. 16.30 – 18.00 arası biraz kafa dinleyip birazda olta attık. Bizim ki tamamen kültür fizik, birkaç takip birkaç vuruş ve okşayıp sevdiğimiz, geldiği yere gönderdiğimiz bir yakışıklı.
İzmir tatlı su av bölgelerinde at-çek yapılmaz zira balık yoktur diyenlere ithafen… [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
__________________
c.cömert izmir 1976 |
|||
|
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#2 | |||||
|
gRi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Tebrikler, hem paylaşım hemde geri iade için.
Çok daha iyilerinin oltanızda olması dileklerimle.
__________________
Mehmet BODUROĞLU 1974 / Merkez / MANISA 0532 4133895 A RH(+) [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] Forum kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] Forum kullanma kılavuzu için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] İmza ayarlarınızı değiştirmek için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] Avatarınızı ayarlamak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] Lütfen TÜRKÇEMİZE sahip çıkalım.Yazım kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] |
|||||
|
|
|
|
|
#3 | |||||
|
Tayfa ![]()
|
Önemli olan stres atıp temiz hava almak her türlü dert tasadan uzaklaşmak bunuda yapmışsınız tebrikler.....
__________________
Mesut KAHRAMAN 1976-A rh+ İZMİR-Buca [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] |
|||||
|
|
|
|
|
#4 | |||
|
Kaptan
|
Abim harikasın..
İşte avcılık bu nasibi arayıp bulmak önemli.. Eminim ki bu küçük av sizi şehir stresinden uzaklaştırmış ve rahatlamanıza sebep olmuş.. Kutlarım avlarınızın devamını dilerim.. |
|||
|
|
|
|
|
#5 | |||
|
Çımacı ![]()
|
Teşekkür ederim iri avlar hepimize nasip olmalı bu yüzden "yakala sev bırak"
__________________
c.cömert izmir 1976 |
|||
|
|
|
|
|
#6 | |||
|
Çımacı ![]()
|
Teşekkürler. Tam olarak bu yüzden oradaydık Perch te tuzu biberi oldu.
__________________
c.cömert izmir 1976 |
|||
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
Çımacı ![]()
|
Teşekkür ederim agabey umarım birlikte olta atma şansımızda olur.
__________________
c.cömert izmir 1976 |
|||
|
|
|
|
|
#8 | |||
|
Kaptan ![]()
|
ortam çok güzel kardeşim. av atçek denemesininde sonuç vermesi çok iyi. çünki böyle yerlerde insanın ruhu dinleniyor sevgilerimle.
__________________
Mazhar ÜZÜMCÜ
12/04/1964 - 0 Rh (+) İZMİR/KÜÇÜKYALI CEP : 05336408018 |
|||
|
|
|
|
|
#9 | ||||
|
Oltacı ![]()
|
Burası mevki olarak neresi?
Alıntı:
|
||||
|
|
|
|
|
#10 | ||||
|
Kaptan ![]()
|
Labrax Cömert;
Paylaşımın için teşekkürler...Elbetteki stres atmak vede temiz havayı solumak çok önemli....hiç yoktan iyidir....
__________________
İyi günler, bol güneşler dilerim. Üstad Kaptan Nuri DENİZ İstanbul - 1949 İTÜ /Kimya ve İşletme Müh.
|
||||
|
|
|
![]() |
| Sosyal Paylaşım |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| İzmit, Sakarya, Kocaeli, Manisa, İzmir ve Paşa Team Buluşması... | Necati ARAT | DENİZ AVI KARADAN | 37 | 30-04-2011 20:41 |
| Burunova Bassing Team / Yaban Tv | labrax | TATLI SU AVI | 11 | 22-04-2011 10:07 |
| 06.03.2011 karşıyaka team manisa team ve kaptan karabulut | serhatengin | DENİZ AVI (TEKNEDEN) | 53 | 10-03-2011 15:25 |
| Paşa Team Başkanından Manisa Paşa Team Üyelerine Sürpriz Ziyaret | Kamil ESEN | ANILAR | 19 | 09-03-2011 21:03 |