![]() |
#11 | |||||
Kaptan ![]()
|
![]() Atıl mangalın ısısının zararı dokunmasın diye zaten mümkün olduğunca tekne dışına almaya çalışıyoruz. Yüksek ısı her zaman için (en iyi ihtimalle boyaya) zarar verecektir. Teknenin orta kısmına koymayı düşünüyorsan sökülebilir olmasında yarar var, çünkü kürek çekmeyi zorlaştıracaktır. Sandal ufaksa yer sorunundan dolayı mangalı her zaman yanına alman gereksiz olabilir, bu tamamen tercih meselesi.
Suyun nereye kadar geleceğinin cevabı ise ancak "hangi havada?" sorusunun cevabına bağlıdır. Sert bir havada borda yüksekliğin de az ise mangalın suya girme riski vardır. zaten mangal ayağı sabit de olsa seyir esnasında mangalı tekne içerisinde tutmak daha mantıklıdır. Eğer ufak bir teknedeysen zaten demirli olma durumu dışında mangal yakmak gereksiz risk almak ve kazaya davetiye çıkarmaktır. Mangalı demirlediğinde yerine takar ve yakarsın, işi bitince de söndürür kaldırırsın...
__________________
Mert Topoyan İzmir - 1978 Navigare necesse est... 2 metre de derindir, 20 metre de derindir... |
|||||
![]() |
![]() |
Sponsored Links |
Sosyal Paylaşım |
Konu Araçları | |
Görünüm Modları | |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
çupra mangal (taygun kardeşe) | dilki | Balık Yemekleri | 4 | 16-12-2008 18:32 |
teknede çipra mercan bayramı var... | by_tiger | FOTOĞRAFLARIMIZ | 10 | 29-11-2007 08:00 |
teknede nasıl bir kamış kullanılır | yilmaz | Kamışlarla İlgili Herşey | 10 | 17-01-2007 07:49 |