Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > Amatör Balık Avı Genel Bilgiler > Yem Tipleri, Kullanma Şekilleri ve Yemleme > Madya, Midye




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 05-03-2010, 07:58   #11
levrek
Kurucu Üye
 
levrek kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 29.10.05
Şehir: izmir-ksk.
Yaş: 52
Mesaj Sayısı: 1.878
Varsayılan

Teşekkürler Necati,
bir şey de ben eklemek istiyorum, erkek midir yoksa dişi mi bilemiyorum ama, rengi mora çalanların eti biraz daha sert oluyor.
__________________


Erol ERDOĞAN 1966

Hepimiz birer gölgeyiz aslında…
Nerede yaşarız, neye benzeriz bir fikrimiz yok, neyiz ne değiliz bir bilgimiz yok. Birbirimiz hakkında bildiğimiz tek şey Nick lerimiz…
Sanal alemin sisleri arasında beliriyor sonra kayboluyoruz. Gerçek olan tek şey; paylaşımlarımız, burada bizi var eden de bir tek bu…(alıntıdır)
levrek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 05-03-2010, 08:03   #12
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
levrek tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Teşekkürler Necati,
bir şey de ben eklemek istiyorum, erkek midir yoksa dişi mi bilemiyorum ama, rengi mora çalanların eti biraz daha sert oluyor.
Erol abim kankından dolayı teşekkür ederim..

O zaman bir soru sorayım..
Duyduğuma görede Rengi mor olanların eti sert ve ekşi olurmuş..
Çipurada bunu anlar pek rağbet etmezmiş DOĞRUMUDUR acaba..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-2010, 09:26   #13
Mehmet BODUROĞLU
gRi
 
Mehmet BODUROĞLU kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 22.08.09
Şehir: Manisa
Yaş: 44
Mesaj Sayısı: 999
Varsayılan

Valla beni şimdi sizden duyunca aklıma getirdim olayı.
03.01.2010 yani yılın ilk avında bulduğumuz madyalar morumsu renktelerdi.
Hemde ufacıklardı ama başkada yoktu almak zorunda kaldık.
Ve o gün yakaladığımız tüm balıkları (450-500 gr civarı 3 paşa, 200 gr civarı 8 lidaki ve 14-15 kadar karagöz ) sülünezle yakaladık.Madyaya vurmadılar bile.
Ama hava çok yüksekti ogün.
Biz balığın madyaya vurmamasını ona bağlamıştık.
Belki de mor olmasından dolayıda olabilirmiş.
Tecrübe etmek gerekiyor bunu.
(kendime görev edindim, eğer ikisinden de bulabilirsem ava giderken deneyeceğim bakalım )
Tecrübe eden varsa paylaşsın da uğraşmayalım
__________________
Mehmet BODUROĞLU
1974 / Merkez / MANISA
0532 4133895

A RH(+)

[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

Forum kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Forum kullanma kılavuzu için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
İmza ayarlarınızı değiştirmek için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Avatarınızı ayarlamak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Lütfen TÜRKÇEMİZE sahip çıkalım.Yazım kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Mehmet BODUROĞLU Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-2010, 10:29   #14
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
Mehmet BODUROĞLU tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Valla beni şimdi sizden duyunca aklıma getirdim olayı.
03.01.2010 yani yılın ilk avında bulduğumuz madyalar morumsu renktelerdi.
Hemde ufacıklardı ama başkada yoktu almak zorunda kaldık.
Ve o gün yakaladığımız tüm balıkları (450-500 gr civarı 3 paşa, 200 gr civarı 8 lidaki ve 14-15 kadar karagöz ) sülünezle yakaladık.Madyaya vurmadılar bile.
Ama hava çok yüksekti ogün.
Biz balığın madyaya vurmamasını ona bağlamıştık.
Belki de mor olmasından dolayıda olabilirmiş.
Tecrübe etmek gerekiyor bunu.
(kendime görev edindim, eğer ikisinden de bulabilirsem ava giderken deneyeceğim bakalım )
Tecrübe eden varsa paylaşsın da uğraşmayalım

Mehmet abi bu soruna ya tecrübesi olan ustalarımız cevap verecek
yada sen seneye kış aylarında yine kendin tecrübe edeceksin..

Katılım için teşekkürler..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-2010, 13:09   #15
Murat ADAK
Kaptan
 
Murat ADAK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.10.09
Mesaj Sayısı: 976
Varsayılan

Necati abi paylaşım için teşekkürler.
__________________

MURAT ADAK
1977 0 Rh (+)
KARABAĞLAR -İZMİR
Murat ADAK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-2010, 13:11   #16
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
Murat ADAK tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Necati abi paylaşım için teşekkürler.
Eyvallah Muratım Katılım için teşekkürler..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-2010, 14:57   #17
ADNAN
Organizatör
 
ADNAN kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 26.02.06
Yaş: 57
Mesaj Sayısı: 934
Varsayılan

Emeği geçen herkeze teşekkürler, elinize sağilık.
__________________
ADNAN DİNSEL
05.04.1961 İZMİR 0 Rh+ EMEKLİ
ADNAN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-2010, 15:15   #18
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
ADNAN tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Emeği geçen herkeze teşekkürler, elinize sağilık.

Adnan abi katılım için teşekkürler..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-2010, 18:12   #19
Hasan BALIKÇI
Kaptan
 
Hasan BALIKÇI kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 20.01.07
Şehir: izmir/altındağ
Yaş: 54
Mesaj Sayısı: 2.216
Varsayılan

Alıntı:
Necati ARAT tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Teşekkürler Öner abim..

Uğur kardeşim Tanımammı Bizim Acemi Hasan abimin Videosu..


Ben teşekkür edirim kardeşim..



Yuhu Hasan abi neden böyle diyon..
Sen zaten Meşhur ve tanıdık birisin..
O adamlarında Meşhur olma hakkı var..

Not ; O adamlar İTALYAN değil FRANSIZ
italyanca konuşuyo bu fransızlar o zaman
Hasan BALIKÇI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-2010, 09:00   #20
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
Hasan BALIKÇI tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
italyanca konuşuyo bu fransızlar o zaman
Abi onlar konuya FRANSIZ kapiş..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Mamun Yem Olarak Nasıl Kullanılır Necati ARAT Çimçim,Karides,Teke,Mamun 17 22-02-2012 10:23
Sardalya Yem Olarak Nasıl Kullanılır Necati ARAT Sardalya, Akyem 12 08-11-2011 22:50
Sülünes Yem Olarak Nasıl Kullanılır Necati ARAT Sülünez 13 30-08-2011 21:08
Kalamar Yem Olarak Nasıl Kullanılır Necati ARAT Kalamar-Sübye 32 17-05-2010 10:41
Teke Yem Olarak Nasıl Kullanılır Necati ARAT Çimçim,Karides,Teke,Mamun 13 04-03-2010 15:41


Saat 05:52.