Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > BALIK AVI > TATLI SU AVI

TATLI SU AVI Tatlı sularda olta ile yapılan avlar hakkında herşey.




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 12-10-2010, 08:41   #1
orhan yıldız
Kaptan
 
orhan yıldız kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 21.05.10
Mesaj Sayısı: 663
Varsayılan tatlı su

benim icin tatlı su avı bitmiştir arkadaşlar bundan sonra deniz avına başlıyorum iyicene sogudum tatlı su avından bundan sonra denizde sansımı denicem artık cuma günü inciraltında sansımı denedim 1 bucuk kilo kefal yarım kilo paşa cektimyavaş yavaş denize alışıyom bölece
__________________
orhan yıldız 1964 izmir kan gurubu 0 rh 05327851136

Bu mesaj en son " 12-10-2010 " tarihinde saat 21:24 itibariyle orhan yıldız tarafından düzenlenmiştir....
orhan yıldız Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 12-10-2010, 10:08   #2
Tuncay GÜNAY
Moderator
 
Tuncay GÜNAY kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 06.04.10
Yaş: 46
Mesaj Sayısı: 1.236
Varsayılan

orham abi aramıza hoş geldin diyorummm. denizzzz denizz denizzz en güzeli denizzz sayın abimmm.
__________________
TUNCAY GÜNAY
1972 DENİZLİ
0 RH +

0 0532 522 56 77


DOSTLUK KÜÇÜK MENFAATLERE KURBAN EDİLMEYECEK KADAR BÜYÜK BİR DUYGUDUR.
Tuncay GÜNAY Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2010, 13:24   #3
Necati ARAT
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 14.09.09
Mesaj Sayısı: 3.142
Varsayılan

Alıntı:
orhan yıldız tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
benim icin tatlı su avı bitmiştir arkadaşlar bundan sonra deniz avına başlıyorum iyicene sogudum tatlı su avından bundan sonra denizde sansımı denicem artık
Orhan abi balık avlarının tatlı suyuda güzeldir tuzlu suyuda
Bence erken konuşma sanırım su sıralar tatlısularda sazanı göremediğin için soğudun gibi.. Seneye görürrüm seni baraj kenarlarında..
Denizede merak sal, Salma demem işaallah en az tatlısuda olduğun kadar başarılı olursun..
selamlarımla..
Necati ARAT Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2010, 13:38   #4
orhan yıldız
Kaptan
 
orhan yıldız kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 21.05.10
Mesaj Sayısı: 663
Varsayılan

Alıntı:
Necati ARAT tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle


Orhan abi balık avlarının tatlı suyuda güzeldir tuzlu suyuda
Bence erken konuşma sanırım su sıralar tatlısularda sazanı göremediğin için soğudun gibi.. Seneye görürrüm seni baraj kenarlarında..
Denizede merak sal, Salma demem işaallah en az tatlısuda olduğun kadar başarılı olursun..
selamlarımla..
bundan sonra biraz zor giderim tatlı suya necati kendimi denize alıştırcam artık size rakip oldum bundan sonra
__________________
orhan yıldız 1964 izmir kan gurubu 0 rh 05327851136
orhan yıldız Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2010, 17:32   #5
Taygun KOCABIYIK
ADMİN
 
Taygun KOCABIYIK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 28.08.05
Şehir: İzmir
Yaş: 30
Mesaj Sayısı: 5.838
Varsayılan

Alıntı:
orhan yıldız tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bundan sonra biraz zor giderim tatlı suya necati kendimi denize alıştırcam artık size rakip oldum bundan sonra
Orhan abim senin gibi dişli rakip lazım denizde avlananlara
Ama tatlı suya seni küstüren nedir?
__________________
Taygun KOCABIYIK
13/07/1988
İZMİR

Her türlü sorun, soru ve iletişim için
-www.facebook.com/taygun.kocabiyik
Taygun KOCABIYIK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2010, 21:17   #6
orhan yıldız
Kaptan
 
orhan yıldız kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 21.05.10
Mesaj Sayısı: 663
Varsayılan

Alıntı:
İmBat tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Orhan abim senin gibi dişli rakip lazım denizde avlananlara
Ama tatlı suya seni küstüren nedir?
valla kardeşim son 3 defa salıhlı ye gittim 9 gün kaldım 10 tane olta attım birtane tık demediya yani bukadar olur ondan bundan sonra deniz avına başlıyorum nasipse
__________________
orhan yıldız 1964 izmir kan gurubu 0 rh 05327851136
orhan yıldız Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-10-2010, 20:20   #7
delvel
Kaptan
 
delvel kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 11.07.08
Şehir: antalya/merkez
Yaş: 35
Mesaj Sayısı: 1.057
Varsayılan

Alıntı:
orhan yıldız tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
valla kardeşim son 3 defa salıhlı ye gittim 9 gün kaldım 10 tane olta attım birtane tık demediya yani bukadar olur ondan bundan sonra deniz avına başlıyorum nasipse
orhan abi benim havuza bile olta atmamam lazım şikayetin buysa
__________________
"

VeLi GÜRAL
1983 oRh+
ANTALYA
since 1903

Forum kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Forum kullanma kılavuzu için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
İmza ayarlarınızı değiştirmek için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Avatarınızı ayarlamak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
Lütfen TÜRKÇEMİZE sahip çıkalım.Yazım kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

Türk Milletinin istidadı ve kesin kararı medeniyet yolunda, durmadan, yılmadan ilerlemektir_____ M.K. ATATÜRK....
delvel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-2010, 15:13   #8
akinyildiz81
Kaptan
 
akinyildiz81 kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 13.11.09
Şehir: istanbul
Yaş: 37
Mesaj Sayısı: 304
Varsayılan

Alıntı:
Necati ARAT tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle


Orhan abi balık avlarının tatlı suyuda güzeldir tuzlu suyuda
Bence erken konuşma sanırım su sıralar tatlısularda sazanı göremediğin için soğudun gibi.. Seneye görürrüm seni baraj kenarlarında..
Denizede merak sal, Salma demem işaallah en az tatlısuda olduğun kadar başarılı olursun..
selamlarımla..
necati abi alabalık olmasa tatlı su avı denizin yanında çok cılız kalır.bence deniz olduğu halde tatlı suyla şimdiye kadar uğraşılması bile şaşırtıcı.
__________________
Akın YILDIZ
1981 Brh(+)
İSTANBUL
akinyildiz81 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2010, 16:01   #9
Kamil ESEN
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 29.05.08
Mesaj Sayısı: 1.500
Varsayılan

İzmirli biri olarak doğru karar bence.Şansın açık olsun abim..Rastgelsin..
__________________
Kamil
Kamil ESEN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2010, 21:15   #10
orhan yıldız
Kaptan
 
orhan yıldız kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 21.05.10
Mesaj Sayısı: 663
Varsayılan

Alıntı:
Kamil ESEN tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
İzmirli biri olarak doğru karar bence.Şansın açık olsun abim..Rastgelsin..
evet kamil kardeşim birde bunu denicem bakalım nasıl olcak
__________________
orhan yıldız 1964 izmir kan gurubu 0 rh 05327851136
orhan yıldız Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Tatlı Su Şamandıraları Güven ÖZYELDAN Şamandralarla İlgili Herşey 7 17-09-2012 23:34
Tatlı Su Tirsisi Bir Dost Tatlı Su Balıkları 8 11-07-2012 07:20
Tatlı su levrek avı turna Tatlı Su Balıkları 16 06-05-2011 22:55
tatlı su kefali hallederix Tatlı Su Balıkları 3 28-08-2007 19:24
tatlı su kaşıkları cevat2 Suni yemler,Suni Yem Tarifleri, Koku Yayıcılar 5 19-08-2007 21:16


Saat 14:36.