Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > Amatör Balık Avı Genel Bilgiler > Meteoroloji,Navigasyon , Harita ve Denizcilik




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 05-02-2007, 20:50   #11
levrek
Kurucu Üye
 
levrek kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 29.10.05
Şehir: izmir-ksk.
Yaş: 51
Mesaj Sayısı: 1.878
Varsayılan

Bravo Rauf abi,ama Nasa dan şikayet geldi,adamları radarlarını bloke etmişsin ,sevgilerimle
__________________


Erol ERDOĞAN 1966

Hepimiz birer gölgeyiz aslında…
Nerede yaşarız, neye benzeriz bir fikrimiz yok, neyiz ne değiliz bir bilgimiz yok. Birbirimiz hakkında bildiğimiz tek şey Nick lerimiz…
Sanal alemin sisleri arasında beliriyor sonra kayboluyoruz. Gerçek olan tek şey; paylaşımlarımız, burada bizi var eden de bir tek bu…(alıntıdır)
levrek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 05-02-2007, 21:31   #12
varior
Kaptan
 
varior kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 11.12.06
Şehir: Adana
Mesaj Sayısı: 474
Varsayılan

Rauf abi inan şaştım kaldım.. Her insan böyle maharetli olamaz, buda bir yetenek.. Eline sağlık abi, güle güle kullan..
__________________
Savaş ÖZCAN
1974 - ADANA
İNSAN DİLİNİN ALTINDA GİZLİDİR..
varior Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-2007, 23:16   #13
Rauf
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
varior tafarından gönderildi
Rauf abi inan şaştım kaldım.. Her insan böyle maharetli olamaz, buda bir yetenek.. Eline sağlık abi, güle güle kullan..

savaş arkadaşım pek o kadar zor bişi değil bunu yapmak sadece biraz düşünmek pilanlamak yeterli benim yaptığım bir bakıma kopya cekmek o kadar.ama mesela erol beyin yaptığı elektirikli cıkrık işte o maharet bilgi teknik hesap her şey var.hayırlı günler dilerim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-02-2007, 04:25   #14
MEHTERAN
Kaptan
 
MEHTERAN kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 23.12.06
Şehir: kütahya
Mesaj Sayısı: 312
Varsayılan

helal be rauf amcam kimin aklına gelir böğle icat. sen nekadar kopya çektim desende, imalat kendi üretimin abi, hani biz aslında hep hazırı severizya ondan söğledim. tebrikler amcam. SAYGILAR.
__________________
Gürkan 1967 KÜTAHYA
mehterangurkan@hotmail.com
MEHTERAN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-02-2007, 21:22   #15
turna
Kaptan
 
turna kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 12.02.06
Yaş: 69
Mesaj Sayısı: 952
Varsayılan

Sizi candan tebrik ediyorum.
__________________
F. Mehmet Koray 1948 ANK.

turna Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2007, 09:43   #16
theimam35
Miço
 
Üyelik Tarihi: 28.11.06
Mesaj Sayısı: 121
Varsayılan

rauf abi tebrik ediyorum sen bir dahisin
theimam35 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-2007, 18:53   #17
Rauf
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
levrek tafarından gönderildi
Bravo Rauf abi,ama Nasa dan şikayet geldi,adamları radarlarını bloke etmişsin ,sevgilerimle
Erolcum öyle bir şeyi yapabilsem gercekten belkide dünyanın en bahtiyar insanı olurdum. Ben acizane böyle basit şeyleri bu kadar yüksek fiata satanlara karşı site arkadaşlarıma fikir vermek yapabilen arkadaşlarında paralarını cebinde tutmak selamlar kardeşim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-02-2007, 06:46   #18
aganta borina borinata
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
trakonya tafarından gönderildi
Erolcum öyle bir şeyi yapabilsem gercekten belkide dünyanın en bahtiyar insanı olurdum. Ben acizane böyle basit şeyleri bu kadar yüksek fiata satanlara karşı site arkadaşlarıma fikir vermek yapabilen arkadaşlarında paralarını cebinde tutmak selamlar kardeşim.
haklısın rauf kaptan...aslında bu kadar pahalı olmasının sebeplerinin başında da sanırım bu alete olan talebin azlığı geliyor...e az talep oluncada pek kimse sanırım satmıyor bu ürünü...dolayısıyla yapanda azdır...ya da direk dışardan da geliyor olabilir...tekne bi çokları için biraz masraflı bi olay olduğundan bi tekne sahibinin parası olduğu kanısı çıkarılarak bu ürün bu kadar ucuz bi maliyete sahipken bu kadar astronomik bi fiyata satılıyor bence...paylaşım ilgili arakadaşlar için çok iyi oldu bence...

rastgelsin...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-02-2007, 11:10   #19
igmsva
Kaptan
 
igmsva kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 19.11.06
Şehir: izmir
Yaş: 51
Mesaj Sayısı: 897
Varsayılan

rauf abi valla şaştım kaldım. yinede mertin dediği gibi benimde sörtifye ile ilgili tereddütlerim var... ama işçilik süper ellerine sağlık
__________________

ilker GÜMÜŞOVA
İZMİR 1966
A Rh(+) pozitif
igmsva Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-02-2007, 11:43   #20
Rauf
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
igmsva tafarından gönderildi
rauf abi valla şaştım kaldım. yinede mertin dediği gibi benimde sörtifye ile ilgili tereddütlerim var... ama işçilik süper ellerine sağlık
İlker kardeşim tereddüttünüz normal bensize şöyle bir öneride bulunayım bunların satıldığı yerler belli veya limandaki bağzı teknelerde bunlardan takılı olanlar var bunlara bişr göz atın ve bu yansıtıcıların o kadarda cok teknik olmadıklarını görüceksiniz selamlar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Radar!!! Anıl ÜNALAN Balık bulucular- Sonar 6 14-01-2010 22:21
lure yapımı (rapala yapımı) aganta borina borinata Yapay Yemlerle İlgili Herşey 7 18-12-2007 21:46
el yapımı şiş doğukan El Yapımı 2 30-11-2007 16:22
Fly yapımı Güven ÖZYELDAN Fly 4 29-08-2007 09:40


Saat 21:41.