Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > BALIK TÜRLERİ > Tatlı Su Balıkları

Tatlı Su Balıkları Türkiyede yaşayan tatlı su balıkları hakkında bilgilerin toplandığı bölüm.




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 27-04-2007, 09:28   #21
cevat2
Kaptan
 
cevat2 kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 19.12.06
Şehir: İSTANBUL
Mesaj Sayısı: 460
Varsayılan

bu balığın yasağıda yok,istenildiği kadar avlanılabilir,ekolojik zararlı balıklar listesinde bazı ülkelerde yakalanıp gömüldüğünü okudum.gelgelelim jandarmaya nasıl anlatırsın?ben sazan değil havuzbalığı(israil sazanı)yakalıyorum diye!!!!ben anlamam merkez anlar 590 ytl....yoksa göl bana yakın hergün kendime uğraş bulurum
__________________
Cevat2.
Ergin Balıkçılık
İsim:Cevat Ergin
Yer:İSTANBUL
Yaş:41
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
cevat2 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 27-04-2007, 09:41   #22
gokseldbuga
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
aserkansatı tafarından gönderildi
Taygun ve Gökselin yazdiği cevaplar çok ilginç ...Levrek ya da Tatlı su karagözü falan değil bu balık...Tatlı su kefali de değil hatta alakası yok...Havuz balığı ya da israil sazanı olabilir ama resimler tam açıklayıcı değil...
babam kafadan atmış, abim değil demiş ben de Yerebatan sarnıcındaki balıkları düşünerek havuz sazanı demişim, en çok ben yaklaşmışım en azından havuzu doğru,
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-2007, 16:30   #23
aserkansatı
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Zaten en iyisi bu balığı bilmemek ve mümkünse karşılaşmamak...Yesen yenmez,kılçıklı,diğer balıklara zararlı vs vs...Tanımayanlara selam olsun...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-2007, 19:06   #24
gıracemi
Kaptan
 
gıracemi kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 09.04.07
Şehir: izmir
Yaş: 36
Mesaj Sayısı: 261
Varsayılan

arkadaşlar çok tatlı bi tesadüf tamda konunun üstüne.. bugün her zamanki akaryakıt istasyonuma mazot almak için uğradım.. sahibi yakın arkadaşım '' kürşat bana biri hediye sazan getirdi bak bakalım bunlar tazemi'' diye sordu ( balıkçıyı bulmuşken sorayım demiş ) aman ne göreyim işte bu balıkların ta kendisi 3-4 kilo var bi sürü '' abi balıklar taze'' dedim ama adama bi türlü ohh afiyet olsun diyemedim
__________________
KÜRŞAT VURAL
1981 A RH+
İZMİR_BUCA
Nasip olursa bu sezon bundan bi tane tutucam inşallah...
Aramıza katılan bayanlar olduğu için sansürü uygun buldum...

iskele_bekcisi@hotmail.com
'' No one live forever ''
gıracemi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-2007, 00:46   #25
freediver
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 25.04.07
Şehir: Antalya
Mesaj Sayısı: 477
Varsayılan

Alıntı:
ramazanuçar tafarından gönderildi
arkadaşlar bu tatlısu balığının cinsinin ne olduğunu bilen varmı?

bizim oglan onlara capak... israil sazani da deniyor ama kilciktan yenmez onlar...
onlari iyice temizle karnindan derin yar taaaa kuyruguna kadar
kilciklari ciksin ortaya sonra közde pisir kilciklari yanar gider lokum gibi götürürsün
__________________
Dalgalardir evimiz
Yosun kokar tenimiz
Enginlere bin selam
BIZ DENIZCIYIZ

Cumhur 1980
Berlin

Bu mesaj en son " 03-05-2007 " tarihinde saat 00:49 itibariyle freediver tarafından düzenlenmiştir....
freediver Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-2007, 09:19   #26
ramazanuçar
Guest
 
Mesaj Sayısı: n/a
Varsayılan

Alıntı:
freediver tafarından gönderildi
bizim oglan onlara capak... israil sazani da deniyor ama kilciktan yenmez onlar...
onlari iyice temizle karnindan derin yar taaaa kuyruguna kadar
kilciklari ciksin ortaya sonra közde pisir kilciklari yanar gider lokum gibi götürürsün
arkadaşlar forum içinde günlük hayatta hepimizin kullandığı bazı tabirler verilen mesajlar bakımından uygun olmayabilir.lütfen birbirimize hitap konusunda biraz daha özen gösterelim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-2007, 09:36   #27
HALDUN YALIMLI
SHARK
 
HALDUN YALIMLI kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 31.08.05
Şehir: İZMİR
Yaş: 42
Mesaj Sayısı: 908
Cool

Hitabet konusunda lütfen biraz dikkat zira imza kısmının doldurulmasını bu sebeple istiyoruz. İsimlerimiz, doğum yıllarımız, yazıyor bunları göz önünde bulundurarak saygıda ve hitapta birbirimize kusur etmeyelim. RASTGELSİN.
__________________
DENİZE GÖNÜL VERMİŞ HERKESE SELAM
HALDUN YALIMLI 1975 T.A.K.
İZMİR-İZMİR-İZMİR
haldunyalimli@gmail.com
HALDUN YALIMLI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-2007, 09:53   #28
altaycan
Oltacı
 
Üyelik Tarihi: 11.04.07
Şehir: istanbul
Yaş: 54
Mesaj Sayısı: 1
Varsayılan

İST.büyükçekmece gölünde bunlardan çok tutuluyor şu an buna israil sazanı diyorlar.



Altay CAN
1963
İst.Küçükçekmece

Bu mesaj en son " 03-05-2007 " tarihinde saat 12:19 itibariyle altaycan tarafından düzenlenmiştir....
altaycan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-05-2007, 22:39   #29
BLACK SHARK
Kaptan
 
BLACK SHARK kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 08.05.07
Mesaj Sayısı: 357
Varsayılan Rotfeder - Plötze

merhaba arkadaslar ---

Resimdeki baliklardan bende cok tutuyorum ... Burada berlinde bunlara ( rotfeder -Plötze ) diyoruz türkce KIZILKANAT --- cok pullu ve biraz kilcikli , ama balik kilcikciz olmaz degilmi :-) ---- söyle istavrit büyüklügünde yani Kiraca ( Kirac ) istavritin ufagi ... güzel temizleyip tuz ve limon ile buglama yaptikdan sonra kizgin yagin icerisinde kizartirsaniz lezzetli oluyor ...

insallah yardimci olmusumdur :-)

selamlar
__________________
Yasin 1971
Berlin/Almanya/Ankara/Kemer


MUHTAC OLDUGUN KUDRET...
DAMARLARINDA KI ASIL KANDA MEVCUTTUR
BLACK SHARK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-05-2007, 22:47   #30
freediver
Kaptan
 
Üyelik Tarihi: 25.04.07
Şehir: Antalya
Mesaj Sayısı: 477
Varsayılan

Alıntı:
ramazanuçar tafarından gönderildi
arkadaşlar forum içinde günlük hayatta hepimizin kullandığı bazı tabirler verilen mesajlar bakımından uygun olmayabilir.lütfen birbirimize hitap konusunda biraz daha özen gösterelim.

Kusura bakma ben aslen denizliliyim.seninde denizlili oldugunu görünce yöresel bir sözle baslayim dedim.
__________________
Dalgalardir evimiz
Yosun kokar tenimiz
Enginlere bin selam
BIZ DENIZCIYIZ

Cumhur 1980
Berlin
freediver Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı


Saat 09:08.