Geri Git   RASTGELSİN AMATÖR BALIKÇILIK FORUMLARI > Amatör Balık Avı Genel Bilgiler > Olta Nedir?




Yanıtla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 04-04-2008, 16:46   #21
rifatyontar
Oltacı
 
rifatyontar kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 30.08.06
Mesaj Sayısı: 13
Varsayılan ürün bilgi

abi bu ürünün fiyatı bana; makina,kamış,misina,sasi,şamadra ve kancalarla geldi 50 ytl'ye maal oldu fakat yurt içinde bulunmuyo sanırım,en azından ben bulamadım.gittigidiyor'da bi arkadaş sağlıklı bi alışverişle teslim ediyor Tekirdağ'dan ondan temin ettim.

fotolar :

[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
[Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
__________________
Rifat yontar 1985 Bolu

Bu mesaj en son " 04-04-2008 " tarihinde saat 17:07 itibariyle rifatyontar tarafından düzenlenmiştir....
rifatyontar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Sponsored Links
Eski 14-04-2008, 20:27   #22
El_Turco_
Oltacı
 
Üyelik Tarihi: 14.04.08
Mesaj Sayısı: 2
Varsayılan

bu takımı burada alanyada bir mağazada gördüm satılmadıysa satıcıyla isterseniz sizi buluşturabilirim. çok şirin bişey.
El_Turco_ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-2008, 20:29   #23
El_Turco_
Oltacı
 
Üyelik Tarihi: 14.04.08
Mesaj Sayısı: 2
Varsayılan

benim tel no 0532 666 0330 süleyman aydoğan.
El_Turco_ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-05-2008, 16:19   #24
murat%
Oltacı
 
murat% kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 23.04.08
Yaş: 27
Mesaj Sayısı: 24
Varsayılan

çok güzel bir şeye benziyor da çok pahalı onun yerine 2 veye 3 tane olta alınırrrr....
__________________
MURAT 1989
murat% Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-05-2008, 21:15   #25
hozcanhan
Oltacı
 
hozcanhan kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 31.03.08
Mesaj Sayısı: 15
Varsayılan

gülmelik : " Abi racona ters" bu olta. Şaka bir tarafa deniz oltası değil tatlısu balıkçılığı için öneriliyor yurt dışında diye okuyorum beyler. Ucuna burdaki üstadlardan birinin fotosunda çipura takılı görmeden de almam.
__________________
[Balık baştan yakalanır !
Mehmet Hilal Özcanhan
Güzelbahçe
İzmir
hozcanhan@hotmail.com
[SIGPIC][/SIGPIC]
hozcanhan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-2008, 12:00   #26
Caner BALIKÇI
Tayfa
 
Caner BALIKÇI kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 23.01.07
Şehir: altındağ/izmir
Yaş: 28
Mesaj Sayısı: 157
Varsayılan

Çok şirin bir şey ama kıyıdan kullanılsa ne kadar uzağa atar,tekneden kullanılsa acaba kiloluk bir çipurayı ve ya sargozu çekebilir mi.Tabi bu tartışılır ama ben sağlamlığından şüpheliyim.Paylaşım için teşekkürler

saygılar
__________________
Hüseyin Caner BALIKÇı
04/05/1989
Altındağ/İZMİR/TÜRKİYE

Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

O ŞİMDİ ASKER ş=222
Caner BALIKÇI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-06-2008, 17:14   #27
xnode
FCR/SGR
 
xnode kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 14.06.08
Şehir: İzmir
Mesaj Sayısı: 989
Varsayılan

arkadaşlar öyle demeyin. ben iş sebebiyle çin'e birkaç kez gittim. epey de kaldım orada.
sizi burada markalı olarak kullandığınız herşey çin'de üretiliyor zaten.
adidas, nike, mercedes, vw, hatta hummer
japon mallarının da birçoğu çin'de üretiliyor.
çin malları kalitesiz olduğu için değil, işçilik vergi ve gümrük işlemlerinden dolayı ucuz oluyor.
türkiyedeki kalitesiz malların sebebi de aslına bakarsanız çinliler değil. çin'de milyonlarca üretici var ve birçok insan evlerinin odalarında ürettikleri malları dünyanın değişik ülkelerine satıyorlar. inanılır gibi değil.

türkiye'deki klasik ticari zihniyet, oradaki kıyıda köşede kalan en kötü malları bulup türkiyeye getiriyor. haliyle onlarda en berbatları oluyor.
işin özü;

çin'de iyi mal da var kötü mal da var. türkiyedeki kötü çin malları, çin mallarının genelinin kötü olmasından değil türkiyedeki simsarların ticari ahlaksızlıklarının bir sonucu.

konu ile ilgili olarak sa;
bu üründen bulduğumda temin edeceğim inşaAllah.

saygı ve selamlar.
__________________

Lütfen avcılık, balıkçılık ve su ürünleri ile ilgili genel sorularınızı özel mesaj ile sormayınız. Herkesin yararlanabilmesi için konular içinde soru yöneltiniz...


Cem | 0 RH+ | İzmir | 20 Nisan

Forum kurallarına ulaşmak için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]
İmza ayarlarınızı düzenlemek için [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....]

xnode Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-06-2008, 17:19   #28
eminkaya
Çımacı
 
Üyelik Tarihi: 15.06.08
Mesaj Sayısı: 69
Varsayılan

harbiden güzelmiş
__________________
Yer-İstanbul - Tekirdağ - Çanakkale ama orjinal Tekirdağlı 1979
eminkaya Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-06-2008, 00:14   #29
aykutkilitcioglu
Oltacı
 
aykutkilitcioglu kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 10.06.08
Yaş: 59
Mesaj Sayısı: 32
Varsayılan

ne günlere kaldık.kurşun200 gram misina045 kolyoz alttan çekiyo biz yukardan.elimde orijinal şekspir(20 yıllık)zor dayanıyor.getirin şarköyde test edelimsonrası şapkamızı çıkarırız.inanmazlıktan değil teknoloji bi tarafta balık diğer tarafta .rasgele.
aykutkilitcioglu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-06-2008, 19:49   #30
Caner BALIKÇI
Tayfa
 
Caner BALIKÇI kullanıcısının avatarı
 
Üyelik Tarihi: 23.01.07
Şehir: altındağ/izmir
Yaş: 28
Mesaj Sayısı: 157
Varsayılan

Alıntı:
aykutkilitcioglu tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
ne günlere kaldık.kurşun200 gram misina045 kolyoz alttan çekiyo biz yukardan.elimde orijinal şekspir(20 yıllık)zor dayanıyor.getirin şarköyde test edelimsonrası şapkamızı çıkarırız.inanmazlıktan değil teknoloji bi tarafta balık diğer tarafta .rasgele.
Forum kuralları gereği imza ayarlarını yaparsanız (yaş isim şhir vb) hitabta zorluk çekmeyiz.....

Saygılar..
__________________
Hüseyin Caner BALIKÇı
04/05/1989
Altındağ/İZMİR/TÜRKİYE

Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

O ŞİMDİ ASKER ş=222
Caner BALIKÇI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Sosyal Paylaşım

Konu Araçları
Görünüm Modları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Levrekler Çıldırmış Olmalı :-) Onur GÜNER FOTOĞRAFLARIMIZ 9 16-12-2007 12:31
sazan takımı mufi TATLI SU AVI 3 16-09-2007 08:06
Av dediğin böyle olmalı. mercan DENİZ AVI (TEKNEDEN) 33 04-08-2007 05:28
Sinarit takımı BALCI KAPTAN El Yapımı 5 17-10-2006 07:42
Ziyaretci Arkadaşlar Neden Üye Olmalı???? Bir Dost Tanışma 3 22-12-2005 07:19


Saat 14:30.