|
|||||||
| TARTIŞMA, SOHBET ve HABERLER Güncel olaylar hakkında... |
|
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
|
|
#6 | ||
|
Guest
|
Lezzeti güzel.Eti piyasada satılanlar gibi beyaz değil,somon rengine yakın.Yakalandıktan sonraki mücadelede güzel de ,ne bileyim biraz fazla atlıyolar oltaya.Yani alabalık dediğin biraz ağır olur değil mi ya...
Bunun nedeni de açlık herhalde.Duran kaşığa niye atlasınlar yoksa??? |
||
|
| Sosyal Paylaşım |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| alabalık | erzhasan | Tatlı Su Balıkları | 5 | 23-01-2009 11:44 |
| Böyle Zeka ? | cumhur | TARTIŞMA, SOHBET ve HABERLER | 1 | 01-12-2007 11:21 |
| Alabalık | comert | FOTOĞRAFLARIMIZ | 16 | 12-07-2007 01:20 |
| Alabalık | balıkcı67 | FOTOĞRAFLARIMIZ | 15 | 22-06-2007 20:42 |
| Alabalık | aserkansatı | Tatlı Su Balıkları | 32 | 03-06-2007 00:33 |